Як вести догляд за коробкою-автоматом
Як вести догляд за коробкою-автоматом
Багато автолюбителів впевнені в тому, що механічна коробка передач надійніша, ніж автоматична. Але це всього лише міф. Якщо коробку-автомат правильно обслуговувати і правильно використовувати, то вона може прослужити набагато довше механічною.
Що ж потрібно враховувати при обслуговуванні АКПП?
На якій би поверхні не стояв автомобіль (на рівній або похилої), завжди потрібно ставити на ручник. При цьому діяти потрібно в такому порядку. При глушении мотора автомобіль повинен спочатку повністю зупинитися. Потім, продовжуючи тиснути на педаль гальма, необхідно затягнути ручник, а потім заглушити двигун. При запуску мотора спочатку потрібно почати тиснути на гальма, потім запустити двигун, зняти з ручника і відпустити гальма.
Для того щоб коробка-автомат як можна довше не виходила з ладу, потрібно вчасно міняти масло. Необхідно діяти, відповідно до вказівок в сервісній книжці. Якщо, наприклад, написано, що міняти масло потрібно через два роки, нехтувати цим не можна. Але, швидше за все, інтервал буде вимірюватися не роками, а пробігом, тобто моторне масло доведеться міняти через деякий кількість кілометрів, вказане, як правило, у сервісній книжці. При цьому слід враховувати, що автоматична коробка дуже вимогливі до якості масла. Краще користуватися продукцією перевірених виробників і намагатися не допускати виходу з ладу коробки передач, адже її ремонт обійдеться дуже дорого.
В зимовий час при мінусовій температурі повітря, яким би не було використовуване моторне масло, обов'язково потрібно здійснювати прогрів коробки-автомата. Якщо температура близько мінус 10, то прогрів повинен тривати близько 5 хвилин.
Не потрібно включати режим "паркінг" або "нейтралі", стоячи на перехрестях або в пробках. При багаторазовому перемикання трансмісії з одного режиму в інший коробка передач отримає набагато більше шкоди, ніж у випадку з постійно включеним одним і тим же режимом "драйв".
Також не потрібно використовувати "Кік-Даун", який призначений виключно для екстремальних ситуацій на дорогах. Не потрібно перетворювати свій мирний цивільний автомобіль в спорткар. При великих оборотах олія швидко нагрівається, що призводить до зношування фрикціонів. А якщо є бажання відчути себе справжнім пілотом гоночного боліда, то краще взагалі не вибирати автомобіль з коробкою-автоматом.
- Присадки в моторне масло і паливоДеякі автомобілісти стверджують, що присадки в моторні масла і паливо марні, а в деяких випадках призводять і до проблем. Однак це не так.