Кошик
1259 відгуків
Моторные масла и спецжидкости
+380 (95) 776-53-90
+380 (67) 394-65-45
+380 (95) 776-53-90

Поширені питання

  • Помилка № 6. Між синтетичним і мінеральним маслом немає ніякої різниці

    Насправді: моторні масла на мінеральній основі окислюються і втрачають свої експлуатаційні характеристики інтенсивніше. Масла на синтетичній основі мають більш широкий температурний діапазон, стабільніше при нагріванні і краще працюють, зберігають плинність в холодних умовах. Іншими словами, вони довше зберігають свої експлуатаційні властивості, і тому саме вони рекомендуються для експлуатації автомобілів з збільшеними межсервисными інтервалами.
  • Помилка № 14. Масло в дизельних моторах треба міняти частіше

    Насправді: частота заміни моторного масла залежить не тільки від самого олії і типу двигуна, не менш важливі якість палива і умови експлуатації автомобіля. Некоректно порівнювати витрата масла легкового автомобіля з витратою дизельного вантажівки. Однак при інших рівних умовах найбільш важливий фактор — це саме якість дизельного палива. Якщо вона висока і відповідає європейським стандартам, то часта заміна моторного масла не потрібно.
  • Помилка № 1. Якщо масло потемніло — його потрібно терміново міняти, навіть якщо ви проїхали менше тисячі кілометрів

    Насправді: зміна кольору моторного масла в двигуні — не привід для занепокоєння. Воно темніє від того, що миючі присадки, що містяться в сучасних ПММ, розчиняють продукти неповного згоряння палива. Таким чином вони підтримують деталі двигуна в чистоті, захищаючи їх від забруднення.

  • Помилка № 3. Інтервали заміни масла однакові для всіх видів автотранспорту

    Насправді: у легкових автомобілів значення інтервалів заміни досить близькі, але все ж для кожної марки вони визначаються незалежно і можуть бути як фіксованими, так і гнучкими, — на розсуд виробника конкретної марки авто. Що ж стосується комерційного транспорту, то тут періодичність зміни масла залежить від режиму експлуатації і може відрізнятися в кілька разів.
  • Помилка № 5. Головне — вибирати масло дорожче

    Насправді: навіть найбільш якісне і дороге масло, не відповідає рекомендаціям виробника автомобіля, здатне завдати істотної шкоди двигуну машини. Більше того, негативні наслідки з'являться значно швидше, ніж при використанні дешевого масла, відповідного за допусками. Так що головним і першочерговим критерієм при виборі масла повинні бути саме вказівки в інструкції з експлуатації автомобіля.
  • Помилка № 10. Перевірити якість масла в домашніх умовах неможливо

    Насправді: провести повноцінну експертизу ПММ підручними засобами дійсно не можна, але... Є метод, що дозволяє визначити, що масло перестало бути придатним для використання. Щоб провести цей тест, досить щупом помістити краплю олії на поверхню газетного паперу. Зазвичай олія швидко розпливається, залишаючи кілька концентричних кіл, але якщо воно утворює стійку краплю на поверхні паперу означає, що його потрібно терміново злити і поміняти на свіже.
  • Помилка № 2. Період зміни масла можна визначити «на око»

    Насправді: рекомендовані інтервали заміни масла встановлюються виробниками автомобілів, і ці вказівки — головне, чим варто керуватися.
  • Помилка № 4. Не обов'язково міняти масло регулярно

    Насправді: якщо пропустити чергову заміну моторного масла, утворенню відкладень в двигуні буде відбуватися все більш інтенсивно. В результаті це призведе до уповільнення циркуляції масла і погіршення змащування двигуна, а отже — до підвищення його зносу, а в перспективі і до серйозної поломки або заклинювання двигуна.
  • Помилка № 7. Для старих автомобілів підходять тільки мінеральні масла

    Насправді: коли синтетичні моторні масла тільки з'явилися на прилавках, деякі автомобілісти помітили, що після заливки «синтетики» під машиною з'являлися масляні плями. Це відбувалося через те, що мастильні матеріали на синтетичній основі володіють кращою миючої здатністю і коли вони потрапляли в двигун, який тривалий час пропрацював на мінеральному маслі, відбувалося активне відмивання забруднень, в тому числі між валом і відповідним сальником. При цьому зазор між валом і ущільненням збільшувався і нове моторне масло починав витікати з двигуна.
  • Помилка № 8. Змішання різних моторних масел не зашкодить автомобілю

    Насправді: змішувати масла різних видів не рекомендується, так як поєднання мастильних матеріалів різної в'язкості і з різними комплексами присадок може в значній мірі знизити ефективність роботи двигуна. Звичайно, в екстрених випадках, — наприклад, коли рівень олії досягає критичної позначки на трасі, де немає можливості долити те ж масло, яке вже було використано, — можна долити масло іншої марки. Але при першій же можливості масло потрібно буде замінити.
  • Помилка № 9. Всесезонне масло поступається за своїми якостями масел для певних сезонів

    Насправді: всесезонні продукти забезпечують надійний пуск двигуна в зимовий період, так і ефективне змазування прогрітого двигуна в робочому режимі. Не дивно, що зараз всі провідні виробники пропонують для легкових автомобілів виключно всесезонні моторні масла.
  • Заблуждение № 11. Если добавить в масло присадки, оно будет работать лучше

    На самом деле: производители моторных масел категорически не рекомендуют добавление сторонних пакетов присадок. Вопреки расхожему заблуждению, такие присадки могут не только не улучшить характеристики масла, но и ухудшить их, и даже нанести серьезный урон двигателю. Дело в том, что композиция каждого моторного масла создается таким образом, чтобы получить идеально сбалансированный пакет присадок. Любые сторонние добавки нарушают этот баланс и мешают моторному маслу работать так, как это задумано его производителем.
  • Помилка № 12. При кожній зміні масла потрібно спочатку заливати «промивне» масло

    Насправді: промивне масло — це спеціальний продукт, який містить велику кількість миючих присадок, котрі вимивають відкладення і продукти згоряння двигуна. Сучасні моторні масла володіють чудовою миючої та дисперсійної здатністю. Тому в промиванні мотора сучасного легкового автомобіля необхідності немає. В складних випадках — якщо мотор сильно забруднений — можна, заливши в нього запропоноване виробником масло, просто скоротити інтервал заміни.
  • Помилка № 13. Енергозберігаюче моторне масло краще звичайного

    Насправді: енергозберігаюче масло відрізняється низькою в'язкістю і додатковим пакетом присадок, в тому числі антифрикційних. Їх завдання — зменшити втрату енергії при терті і, як наслідок, витрату палива. В реальності ж автомобіліст помітить тільки невелику економію палива відносно звичайного синтетичного масла аналогічного класу в'язкості. При цьому енергозберігаючі масла мають обмеження по застосуванню: вони рекомендовані до використання тільки в двигунах внутрішнього згоряння, спеціально адаптованих для використання малов'язких масел.
  • Помилка № 15. Для дизельних автомобілів підходить тільки масло для дизельних двигунів

    Насправді: всупереч поширеній думці моторні масла не діляться на дизельні і бензинові. Виробники поділяють моторні масла на продукти для легкового (включаючи легкий комерційний транспорт) і вантажного транспорту, що і вказується на упаковці. При цьому олії для легкових і вантажних автомобілів, навіть виконані в однакових класах в'язкості, відрізняються складом базових масел і пакетами присадок, що обумовлено відмінностями в конструкції двигунів і умовами експлуатації транспортних засобів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner