Перегрів двигуна
Перегрів двигуна
Перегрів двигуна вважається кошмаром будь-якого водія. І це правильно, так як перегрів тягне за собою безліч проблем і дуже дорогий ремонт. Двигун в машині може перегрітися не тільки коли за «бортом» стоїть сильна спека. Підйом в гору з вантажем або стояння в багатогодинних пробках теж може нагріти двигун, ну а спека в цей момент, звичайно ж, погіршити ситуацію.
Система охолодження автомобіля складається з цілого ланцюжка, і вихід з ладу однієї з ланок цього ланцюга, може пошкодити або взагалі вивести з ладу весь двигун. Так які ж ланки можуть привести стан машини до плачевного стану.
Нестача рідини.
Відсутність рідини в системі охолодження в першу чергу призводить двигун до перегріву. Адже рідина може просочуватися в будь-яку шпаринку, а в конструкції, що складається з численних трубок, хомутів, прокладок і всього іншого, знайти таку тріщину можна легко. В результаті чого рідина йде з розширювального бачка, після чого покидає радіатор і двигун починає грітися і закипати.
Визначити догляд рідини, можна, оглянувши систему охолодження. Якщо на двигуні або радіаторі є патьоки білого кольору, значить треба шукати поломку. Після огляду сіл системи і виявлення зношених деталей, їх необхідно поміняти.
Проблеми з радіатором.
Автомобілі, у яких вентилятор приходить в рух ременем від коленвала, часта трудність це ослаблення натяжки цього ременя. А ось автомобілі з електричним приводом на вентиляторі, може відмовити або не правильно показувати датчик температури. Ці проблеми необхідно перевіряти і в разі виявлення відхилення в роботі приладу, слід проводити ремонтні роботи. Ребра радіатора повинні завжди перебувати в чистоті, так як наявність на них бруду теж призводить до перегріву. Вимивати радіатор слід кожні чотири місяці струменем проточної води.
Проблеми з термостатом.
У системі охолодження проходять відкладення, в слідстві чого пружний елемент термостата втрачає свою рухливість і не реагує на температуру води, яка виходить з двигуна. Рухливість цього елемента може припинитися в будь-якому положенні, тоді термостат стане ганяти рідина або по великому колу або по малому. По великому колу двигун погано прогрівається, а ось на малому колі дуже швидко перегрівається. Відкладення в системі часто походять від залитої води з крана. Якщо ж все-таки довелося заливати воду, а не тосол, то краще використовувати дистильовану воду.
Зношений термостат необхідно замінити, а якщо немає такої можливості, то його слід промити.
- Присадки в моторне масло і паливоДеякі автомобілісти стверджують, що присадки в моторні масла і паливо марні, а в деяких випадках призводять і до проблем. Однак це не так.