Кошик
1094 відгуків
Моторные масла и спецжидкости
+380 (95) 776-53-90
+380 (67) 394-65-45

Як самому вибрати автосервіс по ремонту та обслуговуванню автомобілів

Як самому вибрати автосервіс по ремонту та обслуговуванню автомобіля
 

Кожен автолюбитель в якийсь період часу стикається з проблемою підбору відповідного автосервісу. Дуже добре, коли є знайомий і зв'язок чудово налагоджена, а якщо немає в оточенні такого професіонала?
Ясна річ, що на законодавчому рівні прописана процедура оскарження та відшкодування витрат при неякісному ремонті, але як же оцінити професіоналізм на стадії передачі в ремонт машини.

 

Основні критерії вибору автосервісу

Вибираючи автосервіс, звертайте увагу на всі дрібниці. Перший контакт зазвичай відбувається по телефону. Розмова має бути доброзичливим. Якщо менеджер не здатний оцінити ступінь поломки, то він повинен запросити інженера або механіка. Природно, що розмова має закінчитися запрошенням на діагностику в автосервіс.
Якщо пропонують записатися, то це свідчення того, що в автосервісі налагоджена ритмічна робота і існує чіткий графік проведення ремонту. Простіше кажучи, такий сервіс повинен укластися в терміни, які оголосить. Якщо ж його немає, то, швидше за все, автосервіс не завантажений роботою, і це повинно насторожити.
Вивіска автосервісу повинна бути добре видно, чудово, якщо є парковка, покажчики, де йде приймання автомобілів на діагностику та ремонт.
Багато автосервіси встановлюють стенди з фотографіями і прізвищами своїх майстрів, так чекаючи черги, ви зможете переконатися, що майстер зайнятий іншим замовленням, а не п'є чай.
На видному місці повинні бути правовстановлюючі та ліцензійні документи.
Озирніться в самому приміщенні, все повинно бути чисто, співробітники теж повинні виглядати акуратно і краще всього, щоб були в фірмовому одязі. Бажано, щоб зона приймання і ремонту були відокремлені один від одного.
 Приемщик должен ознакомиться с проблемой, желательно, чтобы даже проехался на машине. Затем автомобиль загоняют на стенд для осмотра. Составляется смета на работы и на необходимые запасные части. При этом, проверка машины на исправность должна быть полностью бесплатной, даже если клиент решит ремонтировать ее в другом месте.
 Хороший показатель, когда мастер предлагает попутно сделать что-то если необходимо заменить мелкую деталь, а для этого требуется разобрать половину автомобиля. Такой подход сэкономит средства и время.
Хороший показник, коли дозволяється надати свої запасні частини. Але в такому випадку, автосервіс в обов'язковому порядку вимагатиме сертифікати якості на них.
Приблизно так повинен виглядати хороший автосервіс.

Запрошуємо вас, вибрати масло для вашого автомобіля на нашому сайті:http://oiltime.com.ua/product_list

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner