Кошик
1785 відгуків
Моторні олії та спецрідини
+380 (95) 776-53-90
+380 (67) 394-65-45
+380 (95) 776-53-90

Гідропідсилювач керма

Гідропідсилювач керма

 

На автомобілях з гідропідсилювачем часто чути сторонній звук. Звук стає сильнішою при повороті керма. Е то нагадування, що пора обслуговувати рульовий механізм.
Гул і сторонній шум може бути викликаний:
• Зносом рульової рейки;
• Неякісне старе масло;
• Знос самого насоса;
• Неправильне натяг ременя;
Багато водіїв не приділяють належної уваги якості масла в гідропідсилювачі. Масло міняти по інструкції заводу. Відкрийте кришку бочка і подивіться на колір масла. Якщо вона мутна і ще відчувається запах гару, то масло терміново треба міняти. Заливати масло треба строго рекомендоване заводом.
Змінюється масло раз в рік.
Рульова рейка відмовляє із-за зносу деталей. По-перше, пильовики не найвищої якості. По-друге, хімічні речовини, які висипають дорожні служби, з'їдають у прямому сенсі гуму пиляків. Така несправність зазвичай супроводжується підтікання масла.
Для ремонту простору вибору немає. Найбільше, що ви можете зробити, це замінити і натягнути ремінь.
Саму рульову рейку краще замінити. Не так багато у нас фахівців з ремонту цього виробу. Навіть працівники СТО воліють заміну. Відповідальність величезна. Ризикувати чужим життям ніхто не хоче.
Підводить і сам насос. Зношуються деталі і агрегат вже не в силах створити необхідний тиск. Дешевше і надійніше змінювати цей вузол.
Інші деталі надійні і служать справно.
Треба згадати одне правило. Ніколи не залишайте на стоянці автомобіль з вивернутими колесами в крайніх положеннях. Так само при повороті не можна довго утримувати кермо вивернутим до упору.
 Заміна олії. Ця операція нескладна. Впорається і початківець автолюбитель. Домкратим автомобіль, щоб передні колеса висіли. Для видалення знадобиться шприц та подовжувач. Колеса прямо. Высасываем рідина з бачка шприцом до кінця. Далі вивертаємо кермо в будь крайнє положення і повторюємо операцію зі шприцом. Потім повторюємо в іншому крайньому положенні. Залишилося зняти шланг обратки з бочка, і покрутити кермо з однієї сторони в іншу. Крутимо до тих пір, поки мало не перестане виливатися. Після цього шланг повертаємо на місце. Все, гідропідсилювач готовий до заливки свіжого масла.
Перед заповненням гідропідсилювача маслом, переконайтеся, що будете заливати саме таке, яке зазначено в інструкції. Наливаємо повний бочок. Крутимо кермом. Потім запускаємо двигун і даємо попрацювати кілька хвилин. Повторюємо раннє виконану операцію.
Для остаточного видалення повітря із системи, крутимо кермо 10-12 разів туди-сюди при запущеному двигуні і стільки раз при запущеному.
От і все. Масло в підсилювачі свіже.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner