Продавець Оіл тайм розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2081 відгук
Моторні олії та спецрідини
+380 (95) 776-53-90
+380 (67) 394-65-45

Як перевірити їсть двигун масло і що робити зі збільшеною витратою

Як в домашніх умовах, не вдаючись до послуг автотехников, перевірити їсть двигун масло. Один з найпростіших способів, не включаючись в подробиці це поршнева, можна методом перегазовки.
 

Метод перегазовки полягає в наступному:
 

― машина прогрівається
― набираються великі обороти двигуна, краще доводити до можливого максимуму
― відпускається педаль газу
― обороти опускаються до холостого ходу
Цей процес повторюється кілька разів. Якщо двигун бере масло, то при такому розгоні він почне висмоктувати масло з під поршневих кілець. Тому що, створюється розрідження в колекторі і маслозйомних ковпачках.
Перед перевіркою двигуна, потрібно знати, який вид масла використовувався на даному двигуні. Синтетика дає більше диму, ніж підлозі-синтетика, тому що вона більш плинне і проникаюча, а органіка в свою чергу димить менше ніж підлозі-синтетика. Все залежить від в'язкості масла.
Якщо примперегазовке з труби вилітає тільки сизий дим, то проблему витрати масла потрібно шукати в сальниках, а якщо починає капати масло і на холостому ходу машина продовжує диміти, то проблема в кільцях і поршневої системі.
Якщо двигун їсть масло, то в першу чергу потрібно перевірити всі прокладки ― клапанні кришки, картерная кришка, прокладка ГБЦ.
 

Перша причина, по якій мотор може є масло – це перегрів. На кожному поршні стоять кільця – нижнє кільце маслосъемное, два верхні компресійні. По своїй працездатності, ці кільця не розширюються і не звужуються при підвищенні температури, але тільки в межах допустимих норм. Якщо двигун був перегрітий до 120-130 градусів, кільця можуть змінитися в розмірі і з-за цього виходить зазор і нижнє кільце не справляється зі зніманням олії. В такому випадку масло починає тягнути по трубках вентиляції картерних газів.
 

Друга причина – маслос'емниє ковпачки. На кожному клапані знаходиться маслосъемный ковпачок. Ковпачки бувають на впуск і випуск. Також при зміні температури вони можуть змінювати форму і розшаровуватися, що також приводить до витоку масла.
Також на турбиновых двигунах до причини витрати масла можна додати зношену крильчатку турбіни.
Тимчасово можна виправити ситуацію з великим споживанням олії з допомогою присадок, якщо залити їх безпосередньо в кожен циліндр, але це допоможе тільки на 1000-2000 км пробігу. Але це не позбавить від подальшої лагодження двигуна.

Запрошуємо вас, вибрати масло для вашого автомобіля на нашому сайті: http://oiltime.com.ua/product_list

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner