Діагностика двигуна автомобіля
Діагностика двигуна автомобіля
Водієві необхідно знати стан двигуна свого автомобіля, тому що це одна з найважливіших його частин. Як довго він буде якісно працювати залежить від правильного і точного стану агрегатів і вузлів, які його складають. Справна робота «серця» машини – гарантія безпечної їзди, тому необхідно вчасно проводити його всебічну перевірку. Якщо виникли несправності, то їх потрібно усунути або провести ремонт. Не можна допускати, щоб в механізмі було забруднене масло, тому що тертьові деталі зносяться і вийдуть з ладу, так і екологічний показник теж залежить від стану і його якості.
Забруднювати його можуть домішки органічного властивості (вторинний продукт згорання палива) з-за температурного розкладання, окислення палива і масла. Також погіршити момент можуть хімічні процеси з сіркою і водою. В масло потрапляють і домішки неорганічного походження, це дрібні частинки механічного зносу деталей агрегату, які знаходяться всередині, вони можуть потрапити і в момент ремонту або його виготовлення. Потрапляє пил і частинки, відпрацьованих насадок у вигляді золи.
У дизельних двигунах процес забруднення масла йде швидше, тому його випускають з пакетом присадок, призначених саме для цього виду двигуна.
Масло в ньому треба міняти, просто необхідно з-за його забруднення. Для цього набувають фільтр, промивку і масло; в відпрацьоване свій термін масло заливають промивання, дають двигуну попрацювати якийсь час, потім всю цю суміш зливають, ставлять новий фільтр і заливають куплений в магазині свіжий продукт.
Щоб мати повну інформацію про машину необхідно провести діагностику. Важливо враховувати ступінь компресії агрегату, тому що це головний показник працездатності двигуна. Водії зі стажем вважають, що необхідно стежити за температурою двигуна, паливом, в якому положенні знаходиться дросельна заслінка.
При самостоятельном обследовании механизмов необходимо завести мотор (щуп уровня масла убран), если при его старте из отверстия, где находился щуп, появились газы синего цвета, то это показатель попадания масла в цилиндры. Если дыма нет, то замеряют компрессию в цилиндрах. Щуп возвращают на место по завершении диагностики.
Чтобы проверить изношенность маслосъемных колпачков, надо увеличить давление на педаль газа, если появился клуб дыма, то их необходимо сменить.
Снижение уровня компрессии в цилиндре – сигнал, что кольца закоксовались.
Якщо масло витрачається підвищеними темпами. а свічки сухі, а компресія висока – є необхідність замінити маслос'емниє ковпачки.
Якщо на щупі, який вимірює рівень масла, є блискучі частинки, то це зносилися вкладиші, потрібно обов'язково приступити до ремонту двигуна.
Повноцінну та якісну оцінку роботи механізму може тільки фахівець на хорошому обладнанні, тобто при проведенні комп'ютерної діагностики після певного пробігу автомобіля. Це дозволить вберегтися від неприємностей у майбутньому.
- Присадки в моторне масло і паливоДеякі автомобілісти стверджують, що присадки в моторні масла і паливо марні, а в деяких випадках призводять і до проблем. Однак це не так.