Продавець Оіл тайм розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2021 відгук
Моторні олії та спецрідини
+380 (95) 776-53-90
+380 (67) 394-65-45

Перевірка рівня і заміна масла і фільтра в АКПП

Є думка, ніби автомашиною з «автоматом» комфортніше керувати, ніж з механічною установкою. Правда, АКПП у функціональному плані виглядає менш надійною. Тому автолюбителі часто відмовляються від подібного обладнання. При цьому практика демонструє справність коробки-автомат на зазначений період експлуатації, враховуючи, що ведеться догляд за механізмом.
 

Розглянемо основні моменти технічного обслуговування представленого агрегату. Часто АКПП стає несправної на тлі обставин: наприклад, заправили в коробку інше масло – змінилися властивості. Такий ефект виникає, адже шестерні в роботі викидають металеві частинки в масло. В результаті змінюються властивості рідини масляною, погіршується працездатність елементів коробки. Взагалі склад масла змінюється після проходження певного пробігу – поріг шістдесят тисяч кілометрів. Певні установки від іноземного розробника містять напис - в коробці є масло, яке не вимагає заміни. Обов'язково перевіримо це твердження. Рідину потрібно міняти. Процедуру робимо, коли автомашина виконала контрольний пробіг, чи стався витік масла (значить, періодично оглядаємо рівень складу у пристрої).
 

Змінити масло можна з двох підходів (існує різні технології).
 

Апаратний спосіб. Подібний варіант радять провести в сервісі, де є спецобладнання. Процедура виходить такою: на коробку виводять апарат, за рахунок якого витісняється з установки масло, потім змінюється. Маніпуляція не тривала. Здійснивши апаратну маслозамену, важіль передач, що функціонує на автоматі, експлуатуємо до чергового періоду обслуговування.
 Можно выполнить процедуру самостоятельно. Заранее приобретаем марку состава, рекомендуемое от завода-производителя автомашины. Еще возьмем фильтр, чтобы совершить замену. Теперь с коробки убираем поддон, монтируем фильтрующий элемент. Предстоит слить масло засторевшее, заправить новой жидкостью. Далее пользуемся щупом, чтобы зафиксировать жидкостный уровень, который не всегда соответствует стандарту. «Движок» запускаем, начинаем перемещение рычага КП. При этом задерживаем рукоятку во всех режимах. Потім знову заміряємо рівень складу мастила – часто обсяг стає менше, тому доливаємо рідини до необхідної позначки. Коли автомашина зробить ще тисячу, рівень масла знову уточнимо.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner