Продавець Оіл тайм розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2021 відгук
Моторні олії та спецрідини
+380 (95) 776-53-90
+380 (67) 394-65-45

Несправності системи охолодження: їх виявлення та усунення

При експлуатації автомашини крім спідометра і обсягу палива власникові варто оцінювати температуру рідини охолодження. Подібний вказівник інформує по перегріву мотора, виходить диму, запаху антифризу.
У разі закипання такої рідини виділяється пар, що перешкоджає здійсненню повноцінного охолодження. Температурний режим піднімається. Наслідки призводять до деформації окремих компонентів «движка», часом до заклинювання агрегату. Варто з'ясувати причини перегріву, грамотно усувати проблему.
Часто ефект виникає на тлі засмічення радіаторної установки. Накопичуються відкладення на трубках представленого механізму. Тут залишаються частинки взаємодії антифризу і прокладок з герметиком. Відповідно, щороку робимо промивку встановленого радіатора. Користуємося напором води, застосовуємо спеціальні склади.
Буває, що температура виходить на критичні показники зважаючи недіючого електровентилятора. Обладнання вважається досить довговічним, чого не скажеш щодо температурного датчика. Ці елементи координують працездатність установки. Компонент, постійно присутній в рідини, при досягненні температур моментально реагує. Потім запускається вентиляторное пристрій, що спрацьовує реле. Отже, перевірку виробляємо саме з датчика, розміщеного на радіаторі.
 Когда зажигание включено, надо клеммы замкнуть: вентилятор действует - неисправен датчик. Иначе проверять нужно реле. Размещение этой детали узнаете в эксплуатационном руководстве авто.
 Иногда изделие отмечают на схеме, изображенной у блока предохранителей. Надо убрать реле со схемы, поставить кусок проволоки, чтобы замкнуть контакты. При отсутствии положительного исхода, сам вентилятор объявляем неисправным.
Можливий ще один поширений недуга, що позначається на перегріві агрегату – поломка термостата. Подібний компонент заклинює часом, коли він закритий. Відбувається явище на увазі не потрапляння рідини охолодження до радіатора. Якщо такий момент пропустити, в системі відбудеться закипання тосола. Необхідно вдарити акуратно з корпусної частини – термостат повинен функціонувати. Чи треба вже міняти пристрій.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner