Продавець Оіл тайм розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1892 відгуків
Моторні олії та спецрідини
+380 (95) 776-53-90
+380 (67) 394-65-45

Як перевірити рівень масла в АКПП

Зазвичай, на автомашинах з коробкою-автомат процедура перевірки масла здійснюється на «движку» в режимі «P» на важелі.
Необхідно виконати наступні вимоги:
1. Спочатку прогріваємо мотор, проїжджаємо кілометрів двадцять.
2. Машину розміщуємо на майданчику, де відсутні ухили.
3. З коробки витягаємо щуп, витираємо аксесуар від масла.
4. Встановлюємо щуп тому, знову дістаємо.
5. Визначаємо рівень рідини - це суха ділянка знизу щупа.
Є АКПП, оснащені щупами для оцінки масла в непрогрітому стані, мітки позначені. Орієнтуємося по показнику. Іноді щуп містить покажчик положення РВД, згідно якого виконуємо перевірку.
Якщо модель Hyundai, Mitsubishi,то важіль установки розміщуємо за форматом «N». Коли трансмісія на машині автоматична, рівень оцінюємо при розміщенні селектора в стані «P».
З'ясовуємо стан масла на Audi, моделі Volkswagen. Положення важеля тут має виставлятися на «нейтралці». Подібні автовиробники не оснащували конструкцію щупом, залишили на картері лише контрольну пробку. Тому для виявлення рівня складу коробки потрібно виставляти на яму свій транспорт, користуватися підйомником. Є, звичайно, і позитивний момент. В обладнання подібного плану перелити масла не вийде – значимий фактор.
Пробками наділяють трансмісії від фірми ZF. БМВ також ставить елемент на автомобілі. Пробку виставляють на «пятиступках». Для перевірки масло повинно залишатися теплим.
Бувають рідкісні коробки, на яких неможливо зафіксувати рівень, наприклад, Mercedes маркування 722.6. Ємність під заливання рідини скомпонована з піддоном перепускним клапаном, який і здійснює контроль правильного змісту кошти.
Якщо обсяг вийде завищеним, або низьким, відбудеться повітря в системі, встановленого насоса. Сформується «емульсія», наділена низькою теплоємністю, високою стисливість, поганою теплопровідністю. Моментально тиск знижується, тепло не відводиться від компонентів коробки, мастило не допомагає. Спінений склад не дозволить тривало пересуватися.
Щоб виправити ситуацію, діємо так:
- мотор глушимо, витримуємо масло;
- рівень складу перевіряємо, не включаючи агрегат;
- якщо потрібно, доливаємо рідина.
Взагалі, масло спінюється у вигляді обертової деталі на коробці. Компонент занурюється, спінюють. Тоді можливий викид визначений від сапуна коробки. Ефект виявимо по сліду, що зберігся на асфальті.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner